Gyakori kérdések (GYIK)

Vásárolhatok személyesen is a telephelyükön online előrendelés nélkül?

Nem. Minden esetben meg kell rendelnie a terméket online a webáruházunkban, akkor is, ha személyesen szeretné átvenni a terméket. Mivel nem klasszikus boltként működünk, csak a leadott rendelés esetén tudjuk kiszolgálni a raktárunkban.

Technikai kérdésem van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhetek a működésével, paramétereivel kapcsolatban?

Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük keresse fel a gyártó honlapját, ott valószínűleg megtalálja a hiányzó információkat, vagy kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.

Raktáron van az általam keresett termék?

Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy Raktáron van-e az adott termék.
Kérjük tekintse meg a keresett terméket weboldalunkon.

Meg lehet tekinteni valahol a terméket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.
Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondására.

Hány év szavatosság van egy adott termékre?

Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre.

Hány év garancia van egy adott termékre?

Általában 1 év garanciát vállalunk termékeinkre. A termék oldalán feltüntetve.

Mi a különbség a garancia (jótállási idő) és a szavatosság között?

A jótállási idő alatt (1 év) nem Önnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, hanem a kereskedőnek. Szavatosságnál viszont (2 év) a bizonyítási kötelezettség a teljesítést követő első 6 hónapban a kereskedőt, utána pedig a fogyasztót terheli.

Nem kaptam magyar nyelvű. használati utasítást, mi a teendő?

Kérjük írja meg e-mail címünkre és utólag küldünk Önnek magyar nyelvű tájékoztatót.