Gyakori kérdések (GYIK)

Kérdésem lenne egy termékkel kapcsolatban, hiányzik egy információ, hogy dönteni tudjak. Kit kereshetek?

Amennyiben a termék leírásában valamint a termék oldalán szereplő további információk közt nem találtál választ, akkor bátran írj nekünk az info kukac okoslegy.hu email címre, vagy hétköznapon hívj telefonon bennünket a +36 70 247 8158 telefonszámon.

Vásárolhatok személyesen is a telephelyükön online előrendelés nélkül?

Nem. Minden esetben meg kell rendelnie a terméket online a webáruházunkban, akkor is, ha személyesen szeretné átvenni a terméket. Mivel nem klasszikus boltként működünk, csak a leadott rendelés esetén tudjuk kiszolgálni a raktárunkban.

Technikai kérdésem van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhetek a működésével, paramétereivel kapcsolatban?

Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük keresse fel a gyártó honlapját, ott valószínűleg megtalálja a hiányzó információkat, vagy kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.

Raktáron van az általam keresett termék?

Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy Raktáron van-e az adott termék.
Kérjük tekintse meg a keresett terméket weboldalunkon.

Meg lehet tekinteni valahol a terméket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.
Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondására.

Hány év szavatosság van egy adott termékre?

Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre.

Hány év garancia van egy adott termékre?

Általában 1 év garanciát vállalunk termékeinkre. A termék oldalán feltüntetve.

Mi a különbség a garancia (jótállási idő) és a szavatosság között?

A jótállási idő alatt (1 év) nem Önnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, hanem a kereskedőnek. Szavatosságnál viszont (2 év) a bizonyítási kötelezettség a teljesítést követő első 6 hónapban a kereskedőt, utána pedig a fogyasztót terheli.

Nem kaptam magyar nyelvű. használati utasítást, mi a teendő?

Kérjük írja meg e-mail címünkre és utólag küldünk Önnek magyar nyelvű tájékoztatót.

Külföldre is kérhetem a szállítást?

A külföldre való szállítás jelenleg még nem megoldható, javasoljuk, hogy ha megteheted fordulj helyi vállalkozókhoz, ezzel is csökkentve az ökológiai lábnyomot.

Céges vásárlóként egyedi megrendelést szeretnék leadni. Van erre mód?

Természetesen. Keress minket bizalommal egyedi árajánlatért az elérhetőségeink egyikén. (info kukac okoslegy.hu / +36 70 247 8158)

Viszonteladótok szeretnék lenni, mi erre a mód?

Amennyiben viszonteladónk szeretnél lenni  keress minket bizalommal az elérhetőségeink egyikén. (info kukac okoslegy.hu / +36 70 247 8158)